Porsche Champions League


Mowilam, ze bedzie to bedzie, no!
Hajsy od sponsora (bo tak chyba mialo byc...?)
A teraz bez siary, zglaszac sie :<
Jak bedzie dobrze, to sie opisze te wazniejsze zawody.
Bedzie ambitnie, mam nadzieje, ze nie zbyt ambitnie xd
http://blackpowerstud.blogspot.de/2016/09/porsche-champions-league-skoki.html
http://blackpowerstud.blogspot.de/2016/09/porsche-champions-league-ujezdzenie.html
http://blackpowerstud.blogspot.de/2016/09/porsche-champions-league-zawody.html

A wiec hew fan!
Ciepnijcie gdzies banerka, milo by mi bylo niesamowicie :D
Jezeli macie jeszcze jakis propozycje co by tu mozna dorzucic to walcie ;)
A tymczasem postaram sie ogarnac osiagniecia bilens i ogolnie caly ten burdel co sie tu uzbieral xd 

Edit 20.09.2016
Ok, zgloszenia do JUTRA DO 24.
Wiec jak ktos jeszcze chce sie zglosic (w co watpie xd) to ruszac dupy :D
Blogspot znowu cos wymysla i aktualizujac notke tworzy mi sie nowa notka, no pozdrawiam.   

 

6 komentarzy:

  1. Co do list:
    W zawodach regionalnych koń *Night Shadow miał iść ujeżdżenie kl. L, a nie P, oprócz tego wszystko z moimi końmi się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Little Death a nie Little Dream (skoki LL) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak miło wiedzieć, że blogger nie opublikował mi długiego komentarza </3
    Poddaje się XD trudno, zaczekamy na następne zawody, już się na regionalki nie zgłaszam XD

    Zemszczę się kiedyś na blogspocie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Hannah tez nie mogla na regionalki sie zglosic to mi sie przez gadu zglosila hah
      w ogole blogspot jakies wonty ma znowu xd

      Port.

      Usuń